Tanzania - Reisverslagen van Diana - WaarBenJij.nu Tanzania - Reisverslagen van Diana - WaarBenJij.nu

Tanzania

Zondag 4 november vertrek ik voor 4 maanden naar Tanzania. Hier ga ik eerst een basis cursus Swahili doen.
Op 24 november reis ik verder naar het Cornel Ngaleku Children Centre om vrijwilligerswerk te doen. Ik kan niet wachten om met de kinderen te spelen met op de achtergrond het uitzicht op de Kilimanjaro :-) Op 23 februari ben ik denk ik uitgespeeld en ga ik richting de kust. 7 maart vlieg naar een totaal andere wereld ik ga dan naar Hawaii, daar blijf ik 3 weken. Op 1e paasdag vlieg ik weer naar Amsterdam.

Recente Reisverslagen:

02 April 2013

Een tijd om nooit te vergeten

19 Maart 2013

2 verschillende werelden

27 Februari 2013

Afscheid kan je niet eeuwig uitstellen...

27 Februari 2013

Afscheid kan je niet eeuwig uitstellen...

26 Januari 2013

twee uitersten
Diana

Hallo, Leuk dat je een kijkje neemt in mijn reisdagboek. Vrijdag 4 januarie vertrek ik naar San Marcos, Texas. Dan ruil ik de HZ vijf maanden in voor Texas State University. Ik ga daar een paar sociologie, psychologie en antropologie vakken volgen. Maar eerst nog even genieten van de kerstvakantie en hopelijk van het natuurijs!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9088

Voorgaande reizen:

21 November 2013 - 19 November 2013

Nieuw Zeeland

04 November 2012 - 01 April 2013

Tanzania

04 Januari 2007 - 23 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: