Voorpret - Reisverslag uit Goes, Nederland van Diana - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Goes, Nederland van Diana - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

19 Oktober 2012 | Nederland, Goes

Hallo Allemaal,

Nog even en dan is het zo ver... 4 november vertrek ik vanaf Amsterdam naar Tanzania. Na veel jaren van dromen en de dromen voor me uit schuiven ga ik er dan toch 2 waar maken. Wie weet hoeveel er nog gaan komen maar eerst ga ik deze droom leven.

De eerste 3 weken ga ik een talencursus Swahili doen. Als je op google maps usa river intypt en je zoomt vervolgens in op de A dan zie je MS trainingcentre staan en daar ga ik op mijn gemakje wennen aan Tanzania en hopelijk ook veel leren. In de weekenden hoop ik wat van de omgeving te kunnen gaan zien. Ik ben zo benieuwd naar al het groen en hopelijk mooie weer.. tussen de regenbuien door dan ;-) in het begin is er nog steeds het regenseizoen. Misschien maar goed ook dan lijkt er nog iets op thuis ;-)

Als het goed is kom ik 24 november aan in Leto op het Cornel Nagaleku Children Centre. (http://ngalekucentre.com/site2011/) Hiervan kon ik de locatie op google maps niet vinden dus zelf heb ik ook geen idee.. wel weet ik dat ik door een van de nonnen opgehaald zal worden in usseri (dat kent google wel) en dat we van daaruit met de auto verder gaan naar het weeshuis. In het weeshuis zal ik vrijwilligerswerk gaan doen. Het is de bedoeling dat ik samen met de andere vrijwilliger de nonnen help met de dagelijkse verzorging van de kinderen.

Op 23 februari vertrek ik uit het weeshuis en ga ik tot 7 maart nog rondreizen door Tanzania (waarschijnlijk op safari en heel veel mooie stranden bekijken). Op 7 maart verlaat ik Tanzania en vlieg ik vanaf Dar es Salaam naar Honolulu Hawaii. pff nog meer tropische stranden ;-) Na 3 weken surfen en me tegen de zon beschermen stap ik op 31 maart in Kahului, Maui op het vliegtuig terug naar huis.


  • 20 Oktober 2012 - 09:12

    Iris:

    Heel gaaf dat je twee dromen gaat waarmaken!
    Natuurlijk proberen we jou te volgen, sowieso via deze website.
    En dan op het laatst nog 'even' naar Hawaii, hoe kicke is dat?
    We zijn nu al nieuwsgierig naar je volgende berichtje....
    Liefs, Iris, Johan en Corrie

  • 20 Oktober 2012 - 21:56

    Marc & Christine:

    zo stinkend jaloers!
    we gaan je met interesse volgen...
    veel voorpret!
    XC

  • 03 November 2012 - 09:26

    Jos En Yvonne Van Der Kloof:

    heeeel veel plezier, en een mooie tijd in tanzania. Wij passen wel een beetje op je ouders hahaha.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diana

Hallo, Leuk dat je een kijkje neemt in mijn reisdagboek. Vrijdag 4 januarie vertrek ik naar San Marcos, Texas. Dan ruil ik de HZ vijf maanden in voor Texas State University. Ik ga daar een paar sociologie, psychologie en antropologie vakken volgen. Maar eerst nog even genieten van de kerstvakantie en hopelijk van het natuurijs!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 9099

Voorgaande reizen:

21 November 2013 - 19 November 2013

Nieuw Zeeland

04 November 2012 - 01 April 2013

Tanzania

04 Januari 2007 - 23 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: