Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Diana - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Diana - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Na een hele leuke tien maanden in Nederland te hebben gehad, is het voor mij toch weer tijd om op avontuur te gaan. Aanstaande donderdag vertrek ik dan ook naar Nieuw Zeeland, als het goed is kom ik zaterdag aan in Christchurch.

Hier hoop ik een baan te vinden als groepsleider op een behandelgroep voor kinderen en jongeren. Natuurlijk ben ik ook van plan om veel van het land te gaan zien en heel erg te gaan genieten.

Via mijn blog ga ik jullie weer op de hoogte houden over alles wat ik mee ga maken.

Waarschijnlijk tot volgend jaar!

Liefs Diana

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2014

Tot ziens Christchurch, Hallo Nieuw avontuur.

23 December 2013

Ben ik thuis? o nee er zijn bergen.

06 December 2013

Mijn eerste stop en zo moo!!!

27 November 2013

Eerste kennis making met NZ

19 November 2013

Vertrek naar Nieuw Zeeland
Diana

Hallo, Leuk dat je een kijkje neemt in mijn reisdagboek. Vrijdag 4 januarie vertrek ik naar San Marcos, Texas. Dan ruil ik de HZ vijf maanden in voor Texas State University. Ik ga daar een paar sociologie, psychologie en antropologie vakken volgen. Maar eerst nog even genieten van de kerstvakantie en hopelijk van het natuurijs!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9084

Voorgaande reizen:

21 November 2013 - 19 November 2013

Nieuw Zeeland

04 November 2012 - 01 April 2013

Tanzania

04 Januari 2007 - 23 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: